1988
BAAL Jugoslovensko dramsko pozorište Beograd
P: Bertold Breht
R: Eduard Miler
Muzika: Predrag Vranešević
OBRAZOVNI PROGRAM : Ova scena ( završna ) nije slučajno snimljena u ” totalu ” . Reditelj Eduard Miler je insistirao da multiplicra čuvenu Brehtovu BELU ZAVESU i umnožavajući je da postigne više Brehta , nego što ga zapravo ima u samom komadu . Verovatno bi krupniji kadrovi BAAL-a 2 , koji se pojavljuje nakon što se BAAL 1 sam sahrani , bili efektniji , ali minimalizam njegove pojave stavlja akcent na pravo mesto , a to je samodestruktivno ( nakon što je uništio sve ostalo ) načelo nihilizma , pojačano naznakama sklonosti ka anarhizmu , što će paradoksalno kasnije dovesti do Brehtovog priklanjanja komunizmu , kao izuzetno razarujuće ideologije , koja objedinjuje sve prethodne i daje im završni udarac ...
Nema komentara:
Objavi komentar
samo bez izdrkavanja
arrogance's strictest prohibited